tisdag 2 september 2008

Tisdag...

Idag har det varit trist och mulet.
Men man blev positivt överraskad av posten iallafall!
Jag hade beställt en katalog från SlöjdDetaljer, på internet, men det hade jag ju helt glömt bort!
Så medan Hugo sov middag ute i vagnen, frossade jag i allt pyssel i katalogen.
Blir nog att beställa en hel del så fort man har lite pengar...

Sen passligt när Hugo hade vaknat kom Jenny å Klara över =)
Jenny å jag bakade nån sorts chokladsufflé.

I ugnen såg dom jättefina ut...
Sen sjönk dom ihop lite =( Hade väl in dom lite för länge skulle jag tro...
Jättegoda blev dom iallafall, å det är väl huvudsaken =)

Hugo å Klara hade kul ihop, trots att Klara var lite blyg i början.

Medan vi mumsade på sufflén, mumsade kidsen på majskrokar =)


Stefan är till Korsnäs och skriver jaktkortsprovet ikväll.
Hoppas det går bättre den här gången =)

Hugo somnade för en halvtimme sen, så nu ska jag passa på och scrappa lite.
Hittade ett kul program på nätet häromdagen också.
Smilebox heter det. Men det kan man scrappa på datorn =)
Jag ska väl lägga in nån scrapsida sen när jag har utforskat programmet lite!

Hej så länge!




2 kommentarer:

Anonym sa...

mmm..såg gott ut..:D

Anonym sa...

Jepp e va no rektit mumsit!
Fast ganska kraftit, så man kona itt jet så mytchy i gangon.....