fredag 5 september 2008

Fredag igen...

Oj, nog går veckorna fort, säg inte annat.
Har inte hunnit uppdatera nu på nån dag,
så jag borde ju ha lite att berätta om nu.

I onsdags var vi på babyträff till gottböle.
Jättekul! Jag tror vi var 8 bebbar, å 9 mammor =)

Sen på kvällen var vi till mormor å morfar.
Hugo lekte så glatt med duplo klossarna! =)















En annan favoritplats är mormors kökslådor :D















På kvällen var det så underbar himmel
så jag var ju tvungen att försöka fotografera ...
Så här blev det =)















Jo förrseten kan jag ju berätta att det var en glad Stefan
som kom hem efter jaktkortsprovet =)
Han klarade det!

Så igår var vi till Vasa en sväng så Stefan fick köpa en hagelbössa.
Själv satte jag mina pengar på mera scrapbook-material.
Lite papper, bokstäver och band =)

I morgon blier det babysim.
Det blir intressant att se vad Hugo tycker om det!
Hoppas han gillar det!
Han älskar ju att bada i baljan i alla fall, så nog går det säkert bra.

Nu ska jag gå å sy, om jag ska hinna förrän Hugo vaknar från sin tupplur...

Inga kommentarer: