måndag 1 september 2008

Inlägg nr 1!




Så då har man fixat sig en blogg =)

Jag ska försöka uppdatera lite varje dag...
Men det är klart, ibland är man väl lite lat så det blir luckor,
eller också har man annat för sig.

Jag kan ju börja med att berätta lite om villa-avslutningen!
18-tiden på lördags-kvällen satte vi oss i bilen och styrde mot rödhällan i nämpnäs.
Nicke, Marina, Cindy, Emelie å Simon var redan där.
Grabbarna kunde inte hålla sig, så dom sköt upp några raketer genast =)


Simon tar fram raketerna...

Men det funkar inte så bra att kasta "smatärmattår" i vattnet! Hihi!

Sen blev det att grilla lite...

Ungarna njöt...


Å busade...
Vi var väl där till en nio tiden.
Det är nog härligt att vara vid vatten måste jag säga!


Idag har vi inte gjort nåt speciellt, Hugo å jag.
Steg upp, åt frukost, busade.
Hugo tog en liten tupplur tio-tiden, så då passade jag på att sy lite på Emelies bilstols-överdrag...
Hugo vaknade halv-elva-tiden, å då klädde vi på oss å gick ut en sväng med vagnen.
Roligt när solen lyser i alla fall!

Mormor kom hit en stund efter jobbet också.
Å nu funderar jag på att åka till biblioteket en sväng,
bara pappan i huset kommer hem nångång så man hinner...

Ha det så bra alla!



Inga kommentarer: