lördag 13 februari 2010

Sjuk & trött

kan man sammanfatta situationen.

Fanny har haft sin värsta natt någonsin.
Hur blev det såhär?

Hon som alltid både somnat å sovit så bra har plötsligt börjat bråka med allt.
Hon vill inte somna (förutom på dagen ute i vagnen) och hon vaknar hur ofta som helst.
Och då hon vaknar ska hon heller inte somna om :/

Det hjälper ju inte precis att man huttrar å är febrig heller när man ska vaka hela nätterna.
Kände redan igår på kvällen att jag hade ont i halsen när jag skulle svälja, å i morse när jag steg upp hade jag feber.

Kallt är det ute åxå, -19,7 visar mätaren.
Detta betyder ju "sova inne" för Fannys del. Inte det lättaste. Det blev att lägga henne i vagnen inomhus till sist när inget annat funkade.

EN orsak till allt krångel KAN ju vara tandrelaterat. Hon är ju nästan 9 månader nu, så det börjar ju bli dags för nån liten pigg att se dagsljus.
Hugo var 10 månader när han fick sin första tand.

Nåja, man får väl kämpa vidare...
Hoppas innerligt att barnen får va friska!

Ha en trevlig helg alla, och en trevlig alla hjärtans dag imorgon om jag inte kommer mig för att uppdatera... Tack för att ni finns alla nära & kära! Ni betyder oerhört mycket!

3 kommentarer:

Anonym sa...

taackalin:( krya på dej&glad alla hjärtans dag/kix

http://livetienskokartong.blogg.se sa...

Ha in bra alla hjärtans dag tu å! Kry pådde! =)

Linda sa...

Tack fö edra "krya på dej" - e hjälft :D
Hoppas ni hadd in bra alla hjärtans dag!