söndag 14 februari 2010

Nästan frisk!

Har nog varit väldigt trött hela dagen, men febern har gått ner!
Var till och med till lokalen en sväng på loppis med maken.
Inga stora fynd den här gången, men så tittade jag nog inte sådär jätte noga heller.
Blir nog att ta sig fler turer dit i veckan...

Annars har dagen känts väldigt låång, Hugo vaknade klockan 6.15 och väckte således hela huset... Men vi fick ju i alla fall en halvtimme-timmes gose-stund i sängen hela familjen då =)
Fanny sov för övrigt mycket bättre inatt, vaknade 2 gånger, andra gången p.g.a att jag var uppe och drack ett glas vatten och snubblade över en skallra :/
Själv sov jag inget vidare dock.
Vände & vred mig, svettades & frös om vartannat.
Får se nu då hur denna natten blir...
Ska nog gå och lägga mig nu genast tror jag.

Hoppas ni alla haft en bra vändag!



Inga kommentarer: