lördag 10 januari 2009

Juldagsparty hos Jenny & Kristoffer!

Jag tänkte fortsätta här med lite bilder från juldaxfesten =)


Småprat & glögg i soffan, innan middagen...
Lite strul & kul i köket =)


Några bilder från själva middagen har jag dessvärre inte.
Det fotograferandet överlät jag åt dom andra,
så jag själv skulle få njuta fullt ut av den goda maten :D
Och gott var det minsann!
Grillade champinjoner med färskost till förrätt,
köttrullader med ugnstekta grönsaker som varmrätt
och inkokta päron med glass till efterrätt.
Yam-mo!

Här står Lotten och fixar med efterrätten =)


Lika som bär, eller ?!




Oj, men vad har vi här då månne??


Nej, nu börjar det nog gå lite väl vilt till!

Tack å hej för denna gång!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA,VILKA LJUVLIGA BILDER :D Skrattar ihjäl mig :D