söndag 11 januari 2009

Grattis mormor!


Grattis (gammel)mormor
som fyller 88 år idag!


Mamma & pappa ska dit idag,
så jag passade på att knåpa ihop ett eget kort åt henne att skicka med...
Synd att inte scan-kvaliteten blev den bästa,
men det syns ju vad det föreställer iallafall ;)

Verkar som att Lotte med famil, och vi gjorde lite samma sak igår,
(märkte jag när jag läste hennes blogg)
nämligen städade undan lite jul...
Hugo började demolera julgranen så till den grad att man inte ville se den mer,
så då var det nog bara att plocka ner den i lådan å säga baj baj tills nästa jul!

Lite smått med pynt å prydnader finns nog ännu i huset,
det får åka undan sen i samma veva som jag orkar byta gardinerna.

Nu ska jag se om jag hinner plocka ur
diskmaskinen innan busungen vaknar =)

Inga kommentarer: