torsdag 11 mars 2010

Vårkänslor :)

Det är vår i luften, känns det som!
Massor av snön har smält bort.
I stället är det nu rena isbanan på gården...
Men idag ser det ut att bli en härligt solig (och kall) dag!

Här är lite bilder från förra veckan, medan snön fortfarande var vit...
Månne det var dom sista "riktiga" vinterdagarna för i år...?


Hugo älskar fortfarande att bygga med duplo...
Roligast är det förstås om man hjälper till att bygga nåt riktigt maffigt, men nog är han ganska knepig med byggandet på egen hand också minsann :)


Det har blivit ganska mycket pysslande på sista tiden för min del...
Jag har äntligen tagit itu med Hugos Baby-Scrapbook igen.
Flera sidor har jag lyckast färdigställa :)
Många födelsedagskort har det åxå blivit, har bara bild på ett av korten här dock...


Ugglemotivet är från Dustin Pike
Jag får se sen om jag orkar slänga in lite bilder på scrap-sidorna...

Igår kväll kom Hugo på att dockan var smutsig.
Bada skulle den - å där med basta!


Vi var också till labbet med Fanny igår, för att ta blodprov inför mjölk-testet.
O, vad orolig jag var innan vi for dit!
Men det gick riktigt bra!
Nog grät hon, men det gick snabbt över.
Det lyckades på första försöket.
Så nu väntar vi på att få åka på prick-testet till vasa den 22:a, så får vi se om det visar nåt...

Ha en solig dag alla!

2 kommentarer:

lottenshemligheter sa...

fint kort som vanlit :)
vill gärna si scrapsidor å!!
Va ja saknar lilla sötnosan!!

Linda sa...

Tack tack!
Ska no ta na kort åv scrapsidor ikvield så du får si. :)
Sötnosan saknar tieg å! ♥