tisdag 22 september 2009

Bra dag trots dålig start =)

Bättre än väntat blev dagen i alla fall måste jag säga!
På förmiddagen var vi utomhus i vanlig ordning, Fanny sov dock inne idag.
Hugo och jag fixade och städade lite i hobbyväxthuset så det ska bli i skick tills nästa säsong.

Medan Hugo sov middag hann jag också sätta upp flera tapetvåder, så nu börjar jag nog se slutet snart =)

På eftermiddagen stack jag iväg på lite "shopping" med mamma.
Vi var bl.a till Multasormi och handlade lite perenner.
(Jag hoppas på fint väder imorgon så jag får sätta ner dom i jorden...)

När jag kom hem blev jag (om möjligt) på ännu bättre humör.
Disken var undan, skräpet va utfört, och alla leksaker var upplockade från golvet!
Tack älskling!
Städaren for iväg på jakt och vi andra for en sväng till mormor & morfar.
När vi kom hem var det läggdags för dom små, så huset är ännu "oförstört" =)
Det ska bli skönt att stiga upp imorgon!

Mina sötnosar ♥

Inga kommentarer: