torsdag 26 februari 2009

Mycket på agendan...

Igår var jag till rådgivningen på rutinkontroll.
Allt var i sin ordning =)

Sen for jag och fixade en juniorförsäkring åt kommande babyn och sen å handla lite mat.

Mamma/mormor var "barnvakt". Fast mycket att passa blev det ju inte eftersom det var sovtid för Hugo. Han sov när jag for - och sov ännu en timme efter att jag kommit hem =)

Efter kvällsmaten klädde vi på oss och for ut en sväng med "sparkarin".
Glada miner var det då minsann! =)
Pulkade lite också innan vi tyckte det började bli kallt och gick in.
























Idag ska vi inte göra så mycket tror jag...
Förutom det vanliga då förståss... tvätta, plocka upp lite från golvet x antal gånger, sköta disken, fixa mat, kanske tvätta lite kläder...
Man blir nog aldrig sysslolös! :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Je samma "sel" et har åp hugo åp sparkarin som et mårar å har i matstolin? Sku nödvändigt behöv ha in tådde vi å!Kvan ha ni hitta an?

Linda sa...

Jo, he je no samma!
Använder an i pulkon å tå vi je ut me viejin...
Ja stjecka ett an från babystyle.fi
E fanns fläir modeller ti väli milan.
Men om et je ti vasa na, så finns di ju no säkert i affären tier å!
Di je no grymt behändi.